01 2060 713 | 099 6096 790

Cjelodnevni program etno stvaralaštva

KOME JE PROGRAM ETNO STVARALAŠTVA NAMIJENJEN?
• Za djecu predškolske dobi od 4. godine do polaska u osnovnu školu

KAKO SE UPISATI?
• Upisi u cjelodnevni program traju tijekom svibnja
• Zainteresirani se mogu javiti u kabinet stručnih suradnika od ponedjeljka do petka od 8h do 15h.

Etno program stvara uvjete za cjelovit razvoj djeteta, poštujući pritom razvojne i druge čimbenike (osobne potrebe, obitelj, vrijednosti, prava). Na taj se način potiče razvoj kompentencija koje su nužne pojedincu za snalaženje i aktivno sudjelovanje u svakodnevnom osobnom te kasnije profesionalnom i društvenom životu. Nizom aktivnosti i poticaja stvaraju se osnove za razvijanje svih djetetovih sposobnosti kako za učenje, tako i za njegovu samostalnost u učenju.

Cilj programa je razviti u djeteta, od najranije dobi, osjećaj pripadnosti i ljubavi prema hrvatskoj tradicijskoj kulturnoj i duhovnoj baštini i potaknuti ga od malih nogu na očuvanje vlastitog identiteta, te bogatog kulturnog nasljeđa. Kroz Etno tradicijski program razvija se smisao i sposobnost za pjesmu i igru, za glazbu i ples kroz tradicijsko dječje stvaralaštvo i očuvanje predajnog nasljeđa, upoznavanje s tradicijom određenog kraja etno-regije u glazbi, nošnji, govoru, pokretu, igri i običajima. Program se ostvaruje tako da djetetu kroz igru, pjesmu i pokret što više približi dječje folklorno stvaralaštvo naše domovine.

ZAŠTO UPISATI DIJETE U ETNO PROGRAM?

  • Zato što je predškolsko doba vrlo važan period u djetetovu životu i tad se odvija njegov najintenzivniji razvoj ličnosti.
  • To razdoblje je pogodno za razvoj ljubavi prema kulturnoj baštini kako bi je sačuvali od zaborava i prenosili na budući naraštaj
  • Kako bi učili o kulturi kojoj pripadamo, jer djeca imaju pravo na osobni obiteljski i nacionalni identitet
  • Kako bi djeci otvorili Hrvatsku škrinju narodnog blaga i oživjeli ga, te ga spasili od zaborava
  • Kako bi njegovali običaje i sudjelovali u zbivanjima, te učili djecu da su naši običaji, igre, naš ponos, jer narod koji ima prošlost ima i budućnost
  • Kako bi učili o drugim kulturama
  • Kako bi kroz igru i pjesmu ostvarili pravo na mir, toleranciju i međukulturalno uvažavanje
  • Kako bi djeca stekla zavidno znanje o bogatoj Hrvatskoj baštini i tako lakše prihvatila uvođenje novog predmeta u škole Tradicijsku kulturu

“Iz prošlosti u budućnost”
(Goran Knežević)